این ماشین خطرناک

۵/۵ - (۴ امتیاز)
همراهی حیوانات خانگی برای خرید سفرویا گردش با شما بسیار لذت بخش خواهد بود اما ممکن است حوادثی هم این کوچولوهای دوست داشتنی را تحدید کند.مراقبت از حیوان خانگی در ماشین

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که اجازه می دهید پت شما در ماشین بالا و پایین بپرد بهتر است این کار را ترک کنید.
برای مثال اگر در هنگام رانندگی حادثه ای رخ دهد با وجود یک سبد یا افسار احتمال پرتاب شدن پت شما به بیرون و آسیب های جدی تر بسیار کمتر می شود.

مراقبت از حیوان خانگی در ماشین
حیوان خانگی در ماشین

در مسافرت ها و یا گردش ها ممکن است بقایای غذاهایی که برای پت شما خطرناک اند در ماشین پیدا شوند که باعث مشکلات مسمومیت یا تنفسی و حتی خفگی در حیوانات شوند. بعلاوه که سگ ها عاشق جویدن هستند و این بجز وسایل شما شامل وسایل داخل ماشین هم می شود. پس برای مراقبت بهتر از حیوان خانگی در خودرو ی خود بهتر است همواره وسایل اضافی و بقایای مواد را دور بندازید.

درهاو پنجره ها
در ها و پنجره هاهم گاهی مشکلات اساسی ایجاد می کنند نگران نباشید آنها نمی توانند در ها را باز و بسته کنند ولی باز موندن پنجره ها و در ها گاها باعث دردسر می شوند.  ممکن است هوس یه پیاده روی به سر پت شما بزند.حتی این حیوانات بازیگوش اگر پنجره ها را تا اخر پایین بکشید ممکن است در سرعت بالا هم بپاز ماشین بیرون بپرند و باعث مشکلات جدی شوند. علاوه بر اینها شکستگی های ناشی از بی دقتی و ضربه ی درب های ماشین از شایع ترین مشکلاتند اگر کودکی با شما ست به و یاد دهید که در هنگام باز و بسته کردن درب ها باید مراقب حیوانات باشد.

گرما
دمای هوای داخل ماشین به سرعت بالا می رود و در طول یک ساعت می تواند به ۴۰ درجه هم برسد. این افزایش دما فقط برای روزهای گرم نیست بلکه در روز های خنک و سرد هم این افزایش دما می تواند تا مرز خطر جانی هم برسد پس بهتر است که پت خود را در ماشین چه با پنجره های بازو چه با کولر تنها نگذارید.

ایربگ
همانند بچه ها که اجازه ی نشستن بر روی صندلی جلو را ندارند پت شما هم نباید بر روی صندلی جلو قرار بگیرد زیرا در صورت بروز حادثه ممکن است صدمات جبران ناپذیری بخورند.

صندلی و کمربند مناسب پت
حیوان خانگی در ماشین

ضدیخ و سایر لوازم
همه ی ما وسایل ضرروری و مورد نیاز برای ماشین و سفر را همواره در خودروی خود داریم. ضد یخ روغن و…اینها همه موادی ضرروری هستند. اما برای پت شما بشدت خطرناک پس برای مراقبت از حیوان خانگی در ماشین یا خودرو حواسمان به این مواد هم باشد. حتی لیس زدن قطره ای از این مواد برای پت شما بشدت مسمومیت زا خواهد بود.